Er du interessert i å doble inntektene?

Vi analyserer virksomheten, finner områder som må forbedres og kommer opp med en plan for å øke inntektene.

 

SEO & Content Marketing

Vi skaper suksess med målbare resultater. Alt vi bryr oss om er hvor mye inntekter og overskudd vi kan drive til din bedrift. Du vil se synlige resultater innen uker og ikke måneder eller år.

  • Søkemotor optimalisering
  • SEO Mobil
  • Konverteringsoptimalisering (CRO)
  • Søkemotorannonsering
  • Google AdWords
  • Salgsleads
  • Google Display
  • Retargeting
  • Google Analytics
  • Inbound Marketing
  • URL-bygging
  • Tekstforfatting
  • Nettsidetekster
  • Innholdsmarkedsføring
  • Språkvask og korrektur
  • Oversettelse

Nettsider

Alle ønsker en nettside som ser bra ut. Nettsider som virkelig er bra er de som har blitt opprettet med besøkende og potensielle kunder i tankene. Dermed begynner vår tilnærming til webdesign med en forståelse av nettstedets besøkendes behov først, og den visuelle utformingen som sekundært. De fleste nettsider glemmer det viktigste, hvordan generere trafikk og konvertere trafikken til inntekter og overskudd!

  • Ny nettside
  • Hjemmeside
  • Webdesign
  • Responsivt design
  • Mobil nettsider
  • Markedsføring av nettsider

AdWords (SEM)

AdWords annonsering og SEM (search engine marketing) skiller seg fra SEO (search engine optimization) ved å være betalt markedsføring i Googles søkeresultater. Når du søker etter et produkt eller en tjeneste, er det alltid en eller opptil fire annonser først (SEM), og organiske søkeresultater under annonsene (SEO). AdWords annonsering som er Googles annonseringsplattform er en av de mest effektive og raskeste måter å bli synlig på. Google som søkemotor har en markedsandel på 90 prosent, så når markedsføringsbudsjettet legges, og utgiftene prioriteres, bør du fokusere på Google. Arbeidet med AdWords innebærer:

  • Google AdWords konto
  • Konverteringssporing
  • Optimalisering av bud
  • Splittest av annonser
  • Rapportering

Sosiale Medier

Forestill deg gevinsten ved at råde over en sterk sosial plattform, hvor brukerne etterspør, verdsetter og dyrker ditt produkt, tjeneste – eller merke og helt gratis distribuerer informasjonen videre til egne nettverk. Oppgaven er mulig, hvis man vet hvordan navigere i sosiale medier. Det er enkelt å lykkes med rett strategi, også med forholdsvis få ressurser.

  • Sosiale Medier Strategi
  • Segmentert annonsering
  • Facebook
  • Linkedin
  • Google+
  • Instagram
  • Youtube