Fokuser på inntekter, ikke trafikk og likes

 

Trafikk og klikk er flott, men hvis besøkende ikke konverterer til faktiske kroner, spiller det ingen rolle.

 

Hvem er vi?

Digitalfjord ble grunnlagt som et resultat av en enkel observasjon: folk har forandret hvordan de lever, arbeider, shopper og kjøper, men bedrifter og kreative digitale byråer har ikke tilpasset seg. Dette misforholdet ledet Khurram Ali og Erling Andersen til at kreative digitale byråer kan bli mer effektive i samarbeid med sine klienter mot reelle forretningsmessige mål ment for å gi avkastning på sine investeringer.

Med mer enn ti års erfaring innen online markedsføring, har vi vært i stand til å lære og eksperimentere med et bredt spekter av online markedsførings strategier. Vi har prøvd og testet dem alle fra affiliate markedsføring, sosiale medier, retargeting, SEO, A / B testing, e-post markedsføring, katalogmarkedsføring, søkeordannonsering og mer. Vi vet hva som fungerer, men enda viktigere, hva som ikke virker – så derfor trenger du ikke å investere din budsjett i markedsførings aktiviteter som bevist ikke fungerer.

Digitalfjord’s viktigste fokusområder som garanterer vekst er Søkemotoroptimalisering (SEO), Innholdsmarkedsføring (Content Marketing) og Konverteringsoptimalisering (Conversion Rate Optimization – CRO). Digitalfjord beveger seg bort fra den tradisjonelle medie- reklamebyrå fokus på provisjoner og kreative utmerkelselser, og erstatter det med forpliktelse til å bygge bedre nettsider for å skape mer trafikk, flere prospekter og nye kunder. Vår historie er ikke den som virkelig teller. I stedet handler det om neste: den suksessen vi skaper for deg.

Vår tilnærming

Rekk opp hånden hvis du vet om en virksomhet som ønsker flere besøkende til sitt nettsted, flere potensielle kunder for sitt salgsteam – og flere kunder og økt vekst. Sjansen er stor for at din hånd er oppe. Vi vet alle bedrifter ønsker å vokse. Det finnes hundretusener av dem.

Nå, rekk opp hånden hvis du elsker å få kalde samtaler fra ivrige telefonselgere. Eller spam e-poster med irrelevante tilbud i innboksen din. Hva med pop-up-annonser når du prøver å lese en artikkel på Internett? Eller Retargeting (stalking) annonser som forfølger deg på ulike nettsider. Ingen hender oppe? Trodde ikke det. Og, som det viser seg, de fleste andre mennesker føler det samme.

Problemet er at det er en grunnleggende misforhold mellom hvordan bedrifter markedsfører og selger sine produkter og tjenester – og hvordan folk faktisk ønsker å handle og kjøpe. Folk ønsker ikke å bli avbrutt eller trakassert av pågående markedsføring. Verden har endret seg dramatisk: folk lever, arbeider, shopper og kjøper ikke lenger som de gjorde for et tiår siden. Og likevel, bedrifter fortsatt prøver å markedsføre og selge som det fortsatt er 1995! Dette misforholdet i kjøpsatferd og markedsføringsstrategier er hva som førte Erling Andersen og Khurram Ali til å starte Digitalfjord.

Våre tjenester

Vi leverer tjenester innen digital markedsføring, spisskompetanse innen Søkemotoroptimalisering (SEO), Innholdsmarkedsføring (Content Marketing) og Konverteringsoptimalisering (Conversion Rate Optimization – CRO), Digitalstrategi- og forretningsutvikling, Webdesign, Sosiale Medier, AdWords (PPC), Google Shopping, Remarketing, Google Display og Analyse.

Våre kjerneverdier inkluderer livslang læring, kunnskapsoverføring, etikk, integritet, åpenhet og en entusiastisk forpliktelse til å levere verdi til våre klienter.

Vi forstår din smerte

Vi forstår at det kan være en utfordring å se etter en ny digitalbyrå eller Søkemotoroptimalisering (SEO) partner å jobbe med, spesielt hvis du er bekymret for å få de samme resultater du har opplevd fra et tidligere byrå.

Realiteten er at de fleste tradisjonelle byråer, webdesignere/utviklere ikke klarer å holde tritt med dagens raskt utviklende online markedsføringsstrategier. De fleste som tilbyr “Søkemotoroptimalisering” (SEO), fleste av disse byråene følger en tradisjonell tilnærming av ukritisk lenkebygging og høy søkeord tetthet.

Det er en markedsføringsstrategi som rett og slett ikke fungerer lenger og Google vil lett oppdage disse manipulerende teknikker.