Menneskene i Dinamo Performance

Les mer om ledelsen under.

 

Vi er Erling + Khurram + Christian

Tre av Norges dyktigste senior SEO rådgivere

Khurram Ali

Daglig leder / Head of SEO

+47 91 32 32 32
khurram@dinamo.no

Christian W. Thoresen

Leder Digitale Medier / Senior SEO rådgiver

+47 95 18 42 41
christian@dinamo.no

Hvem er vi

Med mer enn ti års erfaring innen online markedsføring, har vi vært i stand til å lære og eksperimentere med et bredt spekter av online markedsføringsstrategier. Vi vet hva som fungerer, men enda viktigere, hva som ikke virker – så derfor trenger du ikke å sløse bort din budsjett i markedsføringsaktiviteter som bevist ikke fungerer.

Små, mellomstore og store bedriftskunder elsker oss. Vi dominerer søk oppføringer ikke bare fordi vi har gjort SEO siden 2005 og har mer søkemotoroptimalisering erfaring, kunnskap og innsikt enn noen andre i bransjen, men også fordi vi forstår virksomheten din og hvordan du best kan nå dine kunder selv med begrensede ressurser.

Hvorfor jobbe med oss?

Det er en grunnleggende misforhold mellom hvordan bedrifter markedsfører og selger sine produkter og tjenester – og hvordan folk faktisk ønsker å handle og kjøpe. Og likevel, bedrifter, medie, reklame og digitalebyråer fortsatt sløser bort enorme summer på å selge produkter og tjenester via TV, radio, aviser, utendørsreklame, trykte medier, utdøende katalogtjenester og andre digitale kanaler som baserer seg på synsing og udokumenterbare påstander. Kampen om forbrukerens oppmerksomhet er for lengst skiftet til helt andre digitale kanaler (SEO, Sosiale medier, Google AdWords) som gir målbar ROI (Return On Investment) og dokumenterbar lønnsomhet.

Dette misforholdet i kjøpsatferd og markedsføringsstrategier er hva som førte Erling Andersen, Christian Westerberg Thoresen og Khurram Ali til å starte Dinamo Performance. Norske bedrifter fortjener digitale rådgivere som snakker sant om hvilke kanaler som gir høyest ROI (Return On Investment) og hvilke markedsføringsaktiviteter som bevist ikke fungerer.

Synsingens tid er over

Aldri før har man hatt bedre muligheter til å benytte konkrete data og håndfaste tall til å dokumentere hva som yter best og er mest lønnsomt! Søkemotoroptimalisering er den markedsføringskanalen som har klart høyest ROI (Return On Investment) av alle kanaler og en av de mest kostnadseffektive. Synsingens tid er over, og du er heldigvis et steg nærmere dokumenterbar lønnsomhet!